Je to vôbec možné? Dá sa vytvoriť niečo originálne a funkčne nenáročné? Určite áno! Rozmanitosť existujúcich marketingových zariadení môže síce niekomu spôsobovať zmätok. Pokiaľ sa ale pustíte do čítania nášho zaujímavého článku, zistíte, že existuje spôsob a cesta, ktorou sa môžete vybrať a nič pritom nestratiť. Prezradíme vám, prečo sú pre vás A stojany to pravé riešenie a môžu byť tým najlepším veľvyslancom pre vašu firmu alebo značku. Môžu byť tou najvyššou diplomaciou, akú kedy vaša firma mala.
Prečo práve A stojany?
Aj keď popularita online nákupov narastá, klasické a stále efektívne formy marketingu z trhu určite tak rýchlo nevymiznú. Dôležité predsa je, aby bola reklama pútavá a lákavá. Správne zacielená, obsahovo dobre zvládnutá a čo najbližšie k zákazníkom.
Vziať však do úvahy všetky tieto faktory a skombinovať ich na konkrétnej ploche je niekedy naozaj náročné. Ak si ale necháte vyrobiť originálny A stojan, ukážete svojim zákazníkom ten správny smer. Jednoduchú, najkratšiu a diplomatickú cestu, ktorou by sa mali vybrať, ak potrebujú využiť vaše služby alebo produkty.
Mobilné A stojany a výstavné stánky sú významným marketingovým nástrojom. Tieto formy exteriérovej aj interiérovej reklamy sa používajú všade - na výstavách, v kanceláriách, v nákupných centrách a na iných miestach, čo spoločnostiam umožňuje riešiť hlavný problém: vyniknúť medzi konkurentmi, zavádzať nové produkty alebo služby, či posilňovať dojem.
Jednoduchá reklama, s ktorou si poradí každý
Nevýhodou mnohých reklamných prostriedkov je ich veľkosť, formát a prevedenie. A stojan je mobilný, pretože ho jednoducho umiestnite do konkrétnej lokality, v blízkosti svojho obchodu alebo priamo do prevádzky. Vždy tak, aby bol dostupný zákazníkom a šíril svoje posolstvo.
A stojan je vyrobený z kvalitného a ľahkého hliníku, ktorý odolá aj tým najtvrdším podmienkam. Výhodou je obojstranná možnosť reklamy, ktorej obsah efektne uchytíte do pevného klaprámu. S trojročnou zárukou vám kvalitný A stojan poskytne tie najlepšie podmienky pre vašu reklamu a ďalšie marketingové plány.
Najlepšia vizitka spoločnosti
Kompaktný a mobilný dizajn je navrhnutý tak, by vyhovoval rôznym podmienkam, v ktorých bude reklama realizovaná. A stojany sú preto veľmi obľúbenou verziou výstavného vybavenia, ktoré je možné ľahko prepravovať a opakovane používať pri reklamných akciách akejkoľvek veľkosti.
Nie sú vytvárané iba podľa štandardnej šablóny, ale podľa individuálne navrhnutého dizajnového projektu. A stojan je predsa vizitka spoločnosti v kontexte priemyselného fóra a v hustom konkurenčnom prostredí. Mal by byť preto vyrobený na mieru.
Pri objednávaní je však potrebné pamätať na to, že jedným z jeho hlavných cieľov je priťahovať pozornosť a odlíšiť vašu spoločnosť od všeobecných „šumov“ informácií a reklamy.
„Mimochodom, vedeli ste, že na to, aby sa návštevník zaujímal o vašu ponuku a rozhodol sa, že zostane u vás dlhšie alebo prejde ku konkurencii, mu stačia 3 sekundy?“ A stojany a ich grafický dizajn a obsah sa preto vytvárajú so zreteľom na všetky podmienky a pravidlá, ktoré môžu túto stratu potenciálnych zákazníkov minimalizovať.