Odosielam na server ...

Vedeli ste, že na stránke Netky.sk existuje možnosť zobrazovať iba pozitívne správy? Ak nemáte chuť čítať o násilí, ľudskom nešťastí či katastrofách, zapnite si Filter pozitívnych správ a dozviete sa všetko pozitívne, čo sa okolo nás deje.

OK, rozumiem
4. apr. 2020Izidor
BratislavaBratislava 14°
Biblia
TV program
Moje Netky
Nová kampaň Burger Kingu
Nová kampaň Burger Kingu
24.02.2020 11:54 Zaujímavosti
Burger King predstavil kontroverznú reklamnú kampaň
MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
loader
ZOBRAZIŤ VIAC
24.02.2020 11:54 Zaujímavosti

Burger King predstavil kontroverznú reklamnú kampaň



Reštaurácie a fastfoody sa v nás snažia vyvolať hlad svojimi pôsobivými fotkami jedál. Fastfoodový reťazec Burger King však zverejnil reklamu, na ktorej jeho burger pôsobí plesnivo.


 

Nie je to vskutku tradičný spôsob, akým by sa firma tohto typu snažila propagovať svoje produkty. Pohľad na plesnivý burger Whopper vyvoláva všetko, len nie chuť sa do neho zahryznúť. Reklama veľmi jednoducho zachytáva 34-denný "život" burgra tohto reťazca. Hrá pritom na veľmi jednoduchú a v dnešných dňoch veľmi populárnu nôtu - absenciu umelých konzervantov.

 

Najpopulárnejší burger

Snáď na každého užívateľa internetu historicky niekedy vyskočila fotografia niekoľko rokov starého hamburgeru či hranolčekov z konkurenčného zariadenia, ktoré vyzerali skoro ako čerstvo naservírované.

 

 

A to je ten žolík, ktorého sa rozhodli tvorcovia reklamy použiť. Čo na tom, že na tom boli v minulosti burgery tohto reťazca úplne rovnako. Človek by ale vzhľadom k tejto kampani skoro čakal, že túto zmenu aktuálne zavádza vo všetkých svojich reštauráciách. To by sa však zmýlil.

 

 

Burger King uvádza do predaja svoj najpopulárnejší burger Whopper bez konzervantov zatiaľ len v niekoľkých európskych krajinách vrátane Francúzska, Švédska a Španielska a vo zhruba 400 zo 7346 reštaurácií v USA.

 

Bez konzervantov na celej planéte

Ak však pôjde všetko podľa plánu, mal by sa burger bez konzervantov servírovať po celom svete do konca roka 2020. Bez konzervantov budú okrem žemle a mäsa tiež cibuľa, šalát, paradajka, uhorky i majonéza.

 

"Krása ozajstného jedla je v tom, že sa kazia," okomentoval reťazec svoj reklamný klip na Twitteri. Odozvy na novú reklamu sú zo strany zákazníkov zatiaľ naskrz pozitívne.



reklama


Zdroj: Netky Barbora Lucivjanska

Foto:  Twitter @Forbes



Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám na redakcia@netky.sk

Diskusia

Komentáre


Na tento článok reagovalo
užívatelia: 0 komentáre: 0

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
ZOBRAZIŤ VIAC
loader
loader
Kliknutím zavriete
Obrázok