Odosielam na server ...

Vedeli ste, že na stránke Netky.sk existuje možnosť zobrazovať iba pozitívne správy? Ak nemáte chuť čítať o násilí, ľudskom nešťastí či katastrofách, zapnite si Filter pozitívnych správ a dozviete sa všetko pozitívne, čo sa okolo nás deje.

OK, rozumiem
26. aug. 2019Samuel
BratislavaBratislava 28°
Biblia
TV program
Moje Netky
Ilustračné foto
Ilustračné foto
12.07.2019 15:50 Relax
Kardio tréning doma? Chudnite so švihadlom!
MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
loader
ZOBRAZIŤ VIAC
12.07.2019 15:50 Relax

Kardio tréning doma? Chudnite so švihadlom!



Kardio aktivita je pre telo zdravá a pomôže vám zhodiť nadbytočné kilá. Čo keď ale počasie zrovna nepraje a vy nemôžete vykonávať svoje obľúbené vonkajšie športy? Fit centrum nie je príjemným prostredím pre každého.


Preto sme prišli s riešením na doma, a tým je švihadlo! Vyskúšajte náš tréning, u ktorého spálite rovnaké množstvo kalórií ako pri behu.

 

100 preskokov cez švihadlo znožmo

 

Švihadlo je lacná a skladná cvičebná pomôcka. Obľúbená je predovšetkým na školách v hodinách telesnej výchovy. Oprášte spomienky a Zaskáčte si v rámci tréningu! Začnite sto preskoky znožmo. Snažte sa nevyskakovat príliš vysoko, aby ste sa tým zbytočne nespomaľoval a nevysilovali. Držte telo i hlavu vzpriamene a pri točení švihadlom zapájajte len zápästia. Preveďte sto opakovaní.

 

30 širokých drepov

 

Aby sa tréning neskladal iba zo skákanie cez švihadlo, bude prekladaný i ďalšími cviky. Je však nevyhnutné, aby boli dynamické a aby ste si udržali pri nich zvýšenú tepovú frekvenciu.

 

Základným dynamickým cvikom sú drepy. Aby ste zacielili aj na zadok, rozkročte sa viac, než je vaša šírka ramien, a chodidlá vytočte smerom von. Pri drepu udržujte rovný chrbát, váhu držte na pätách a zadoček tlačte dozadu.

 

Kolená nesmie v drepe presahovať špičky chodidiel. S nádychom urobte pohyb smerom nadol a s nádychom sa vracajte do stoja. Neprepínajte však kolená! Stále udržujte aktivovaná stehná a sťahujte pri pohybe nahor zadok k sebe.

Opakujte tridsaťkrát, najlepšie bez pauzy.

 

 

50 preskokov cez švihadlo s meziskokem

 

Na rad prichádza opäť švihadlo. Tentokrát ale skáčte znožmo s meziskokem. Tempo tak bude o niečo pomalší a po sérii drepov zvládnete skákanie udýchat. Váhu pri skokoch prenášajte opäť na špičky. Opakujte päťdesiatkrát.

 

30 popredných výpadov

 

Odložte švihadlo a pokračujte prednými výpady. Ruky dajte pre lepšiu stabilitu v bok a vykročte ľavou nohou dopredu. Špičku chodidlá smerujte von a váhu prenášajte na päty. Úkrok by mal byť natoľko dlhý, aby bolo koleno tesne nad špičkou, a aby ste tak v kolene vytvorili pravý uhol. S nádychom sa vráťte do pôvodnej pozície a s výdychom vykročte opačnou nohou. Pri cviku udržujte rovný chrbát a lopatky sťahujte k sebe.

Opakujte celkom tridsaťkrát.

 

100 striedavých preskokov

 

Do tretice skáčte cez švihadlo striedavo. Ak nezvládate skákať bez meziskoku, tak ho zaraďte. Kolená priťahujte čo najvyššie. Snažte sa dopadať na zem zľahka a udržiavať váhu stále na špičkách. Striedavé skákanie bez meziskoku opakujte celkom stokrát. Ak si vyberiete variant s meziskokem, potom opakujte päťdesiatkrát.

 

Celý tréning zopakujte ideálne trikrát.



reklama


Zdroj: netky BL

Foto:  Unsplash



Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám na redakcia@netky.sk

Diskusia

Komentáre


Na tento článok reagovalo
užívatelia: 0 komentáre: 0

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
ZOBRAZIŤ VIAC
loader
loader
Kliknutím zavriete
Obrázok