Odosielam na server ...

Vedeli ste, že na stránke Netky.sk existuje možnosť zobrazovať iba pozitívne správy? Ak nemáte chuť čítať o násilí, ľudskom nešťastí či katastrofách, zapnite si Filter pozitívnych správ a dozviete sa všetko pozitívne, čo sa okolo nás deje.

OK, rozumiem
4. dec. 2020Barbora
BratislavaBratislava 14°
Biblia
TV program
Moje Netky
Miroslav Lajčák
Miroslav Lajčák
22.10.2014 10:29 Domov
Lajčák: Na to, ako vybudovať značku Slovenska, chceme počuť aj názory občanov
MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
loader
ZOBRAZIŤ VIAC
22.10.2014 10:29 Domov

Lajčák: Na to, ako vybudovať značku Slovenska, chceme počuť aj názory občanov



BRATISLAVA – Do prípravy budovania značky Slovenska sa môže naďalej zapájať aj široká verejnosť. Na tento účel je k dispozícii webový portál www.brandingslovenska.com. Ľudia jeho prostredníctvom majú priestor na vyjadrenie sa k identite SR a na navrhnutie atribútov, z ktorých by sa malo pri tvorbe značky vychádzať. Verejná diskusia prostredníctvom predmetnej internetovej stránky potrvá do konca roka.


Ako pre TASR priblížil šéf slovenskej diplomacie Miroslav Lajčák, jednou z úloh jeho rezortu je vytvoriť kredibilnú a hodnovernú značku Slovenska. "Za viac ako 20 rokov tu bolo viacero pokusov, ale väčšina boli nárazové, rezortné alebo agentúrne, ale neboli výsledkom vážnej verejnej diskusie a zapojenia sa odborníkov. My to už viac ako tri roky robíme, lebo chceme, aby značka Slovenska bola dôveryhodná," vysvetlil.

 

Význam tejto úlohy podľa neho stúpa spolu s blížiacim sa predsedníctvom SR v Európskej únii v druhej polovici roku 2016. "Neviem si predstaviť, aby sme do tohto predsedníctva vstupovali s tým, aby si každé ministerstvo robilo svoj branding," dodal.

 

Po tom, ako ministerstvo získa spätnú väzbu od odbornej i laickej verejnosti, rozbehne na budúci rok proces profesionálneho vizuálneho stvárnenia brandingu Slovenska. "Ale úspešná značka je taká, s ktorou sa identifikujú jej občania, a práve preto od nich potrebujeme vedieť, ako chcú, aby Slovensko bolo videné v zahraničí," poznamenal minister.

 

Za dôležité považuje to, aby sa SR dokázala okrem svojej kritiky pozrieť aj na množstvo pozitívnych príbehov a úspechov, ktoré krajina a jej ľudia dosiahli. "Práve o tom by mal byť branding. Len vtedy nás budú iní vnímať pozitívne, pokiaľ my sami budeme veriť príbehu, ktorý o sebe budeme šíriť. Chcem, aby sme dali o sebe vedieť svetu hlavne v dobrom," podčiarkol.



reklama


Zdroj: NETKY.SK, SITA, TASR

Foto:  SITA



Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám na redakcia@netky.sk

Diskusia

Komentáre


Na tento článok reagovalo
užívatelia: 0 komentáre: 0

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
ZOBRAZIŤ VIAC
NAJČÍTANEJŠIE
ZOBRAZIŤ VIAC
loader
loader
Kliknutím zavriete
Obrázok