Vedeli ste, že na stránke Netky.sk existuje možnosť zobrazovať iba pozitívne správy? Ak nemáte chuť čítať o násilí, ľudskom nešťastí či katastrofách, zapnite si Filter pozitívnych správ a dozviete sa všetko pozitívne, čo sa okolo nás deje.

OK, rozumiem
26. jún. 2019Adriána
BratislavaBratislava 29°
Biblia
TV program
Moje Netky
Nemáte čas chodiť do posilovne? Veľa cestujete? Nemáte peniaze na fitko?  Tak práve pre vás je väzenské cvičenie ako stvorené a môžete ho robiť naozaj kdekoľvek a zadarmo
Nemáte čas chodiť do posilovne? Veľa cestujete? Nemáte peniaze na fitko? Tak práve pre vás je väzenské cvičenie ako stvorené a môžete ho robiť naozaj kdekoľvek a zadarmo
29.04.2019 13:51 Relax
Skúsili ste si väzenské cviky?
MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
loader
ZOBRAZIŤ VIAC
29.04.2019 13:51 Relax

Skúsili ste si väzenské cviky?



Bratislava – Tento druh cvičenia možno označiť aj ako zabijáka hmotnosti v malých priestoroch. Tak čo trúfate si ?


Charlesa Salvadora označujú v britskej tlači, ako najnásilnejšieho zločinca v Británii. Počas svojho pobytu vo väzení a častej izolácie na samotke doslova prepadol cvičeniu. Vytváral cvičebné programy, ktoré vyžadovali len jeho vlastnú váhu a pár dostupných predmetov.

 

Špeciálny režim mu dal nadmernú silu a bol schopný urobiť 172 kľukov za 60 sekúnd, zdvihnúť biliardový stôl a ohnúť oceľové väzenské dvere s holými rukami. Pripravil aj viacero fitness videí, vrátane jedného, kde urobil najviac kľukov za jednu hodinu: 1,727.

 

 

Charles nie je žiaden výnimočný prípad ktorému sa podarilo získať nadmernú silu bez prístupu k činkám, výživného jedla, alebo doplnkov. Väzni spoločne vytvorili vysoko efektívny režim budujúci silu, ktorý možno vykonávať v obmedzených priestoroch väzenskej cely, alebo iba s dostupnými nástrojmi. Pre väzňov bol odstrašujúci výzor nie len o vzhľade, ale aj osobnom rozvoji a nevyhnutnosti k prežitiu.

 

 

Príklad väzňov a ich motivácie makať. Môže byť pre nás ponaučenie a motivácia, že cvičiť sa dá doslova kdekoľvek a neoplatí sa vyhovárať . 

 

Nemáte čas chodiť do posilňovne? Veľa cestujete? Nemáte peniaze na fitko? Tak práve pre vás je väzenské cvičenie ako stvorené a môžete ho robiť naozaj kdekoľvek a zadarmo .S pár jednoduchými cvičeniami si môžete vytvoriť kompletný tréning. Väzenské cviky fungujú na princípe zvýšenia tempa a zníženia odpočinku medzi setmi a cvičeniami. 

 

Poďme si predstaviť väzenské cviky pracujúce s celým telom:

 

Drep je jedným z najnákladnejších, ale veľmi účinných pohybov. S jedným cvičením posilňujete stehná, zadok, boky, vnútornú stranu stehien a ostatné svaly dolných končatín.

 

 

Drep pištol: Je to klasický drep, ale na jednej nohe. Noha, s ktorou „ne- drepujete“, je vystretá pred vami. Trvá väčšinou nejaký čas, kým ho zvládnete. Existuje viacero spôsobov, ktoré vám dopomôžu k drepu, ale jedným z najlepších je chytiť sa pri vyťahovaní nejakej tyčky alebo iného pevného objektu.

 

Kľuky

V knihe ktorú Bronson napísal – Solitary Fitness, robil 2000 kľukov za deň. Ak začnete s 10-timi a postupne pridáte každým dňom ďalších 5,  môžete sa dopracovať na Bransonu úroveň niečo vyše roka.

 

 

Dip (kľuky na bradlách, zadné kľuky)

Zaberajú tricepsy, prsné svaly, ramená, predlaktia a celý trup – stabilizačné svaly. Väzenský kľuk vyzerá tak že si položíte ruky na stoličku a nohy na zem, prípadne posteľ. Cvik si môžete sťažiť položením závažia na stehná.

 

 

Na obrázku máme Hindu kľuk: Jedná sa o polohu ležmo základná východisková pozícia, dlane sú opreté o zem na šírku ramien (mimo línie pliec, pod líniou pŕs), alebo o niečo širšie. Telo v počiatočnej polohe vytvára písmeno “V”, nohy sa špičkami dotýkajú zeme. Pri spúšťaní tela (pri pokrčení rúk) je potrebné sa nadýchnuť, (telo je stále v pozícii písmena “V”) v dolnej fáze sa telo vystrie, prsia sa jemne dotknú zeme/dlaní, pohyb sa nezastavuje, ale plynule pokračuje do záklonu v polohe ležmo – návrat do východiskovej pozície je bez výdrže, pri návrate do východiskovej pozície vydychujte. Cvik veľmi účinne zaťažuje triceps, prsia, ale aj ramená. Celý pohyb je plynulý, v dolnej a hornej krajnej pozícii je iba minimálna prestávka, cvik sa končí zvládnutím predpísaného počtu opakovaní.

 

Hanging Leg Raises (priťahovanie nôh na hrazde)

Pracuje hlavne  brušné svalstvo, svalstvo hrudníka, boky, predlaktia a svalstvo na ramenách.

 



reklama


reklama


Zdroj: netky PB

Foto:  Pixabay/www.artofmanliness.com



Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám na redakcia@netky.sk

Diskusia

Komentáre


Na tento článok reagovalo
užívatelia: 0 komentáre: 0

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
ZOBRAZIŤ VIAC
loader
loader
Kliknutím zavriete
Obrázok