Odosielam na server ...

Vedeli ste, že na stránke Netky.sk existuje možnosť zobrazovať iba pozitívne správy? Ak nemáte chuť čítať o násilí, ľudskom nešťastí či katastrofách, zapnite si Filter pozitívnych správ a dozviete sa všetko pozitívne, čo sa okolo nás deje.

OK, rozumiem
11. apr. 2021Július
BratislavaBratislava
Biblia
TV program
Moje Netky
Ilustračné foto
Ilustračné foto
21.12.2017 07:09 Domov
Slovenské televízie a rádia dostávajú pokuty jednu za druhou
MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
loader
ZOBRAZIŤ VIAC
21.12.2017 07:09 Domov

Slovenské televízie a rádia dostávajú pokuty jednu za druhou



BRATISLAVA – Rada pre vysielanie a retransmisiu (RVR) opakovane pokutovala verejno-právnu televíziu RTVS za reportáž Truc akcia? v televíznom programe Reportéri. Ide tak už o druhú pokutu vo veľmi krátkom čase.


RVR má podozrenie, že vo verejno-právnej televízii porušili zákon v otázke všestrannosti informácií a názorovej plurality. Ide tak už o druhú sankciu v priebehu pár mesiacov. Reportáž s tenistkou Hantuchovou ich vyšla veľmi draho.

 

Stalo sa tak ešte na konci mája, keď slovenská športová osobnosť počas tlačovej konferencie propagovala svoje podnikanie so zdravými cukríkmi. Dokonca to pobúrilo aj samotných divákov, ktorí sa sťažovali na vysielanie Gólov – bodov – sekúnd na Jednotke 29. mája, kde sa objavila značka tenistky D-One. V krátkej reportáži tenistka krstila svoj výrobok s moderátorom „Sajfom“ Cifrom. Moderátorka športového spravodajstva Jarmila Lajčáková-Hargašová oznámila divákom, že chvíle počas regenerácie zranenia si kráti aj podnikaním so zdravým doplnkom stravy. Slovenská televízia bola vtedy pokutovaná vo výške až 4 000 eur pre nepovolenú reklamu vo vysielaní.

 

RVR si posvietilo aj na televíziu JOJ, pretože rade nedoručila záznamy vysielania program, ktoré musia byť sprevádzané hlasovým komentovaním pre nevidiacich, ktoré boli odvysielali ešte vo februári 2013. Televízia tak musí zaplatiť 6 638 eur.

 

Ani Rádio Kiss sa nevyhlo finančnej sankcii. To neposlalo rade štatistiku o podiele slovenských pesničiek vo vysielaní. Budú tak musieť zaplatiť 99 eur. Takýmto istým spôsobom pochybili aj v Rádiu Frontinus.

 

Ani televízia Markíza neostala bez povšimnutia. Tí budú musieť zaplatiť pokutu za to, že pri niektorých seriáloch neboli titulky pre sluchovo postihnutých zosynchronizované so zvukom.



reklama


Zdroj: netky KZ

Foto:  Pixabay



Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám na redakcia@netky.sk

Diskusia

Komentáre


Na tento článok reagovalo
užívatelia: 0 komentáre: 0

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
ZOBRAZIŤ VIAC
NAJČÍTANEJŠIE
ZOBRAZIŤ VIAC
loader
loader
Kliknutím zavriete
Obrázok