Odosielam na server ...

Vedeli ste, že na stránke Netky.sk existuje možnosť zobrazovať iba pozitívne správy? Ak nemáte chuť čítať o násilí, ľudskom nešťastí či katastrofách, zapnite si Filter pozitívnych správ a dozviete sa všetko pozitívne, čo sa okolo nás deje.

OK, rozumiem
11. aug. 2022Zuzana
BratislavaBratislava 19°
Biblia
TV program
Moje Netky
02.07.2022 16:00 Relax
TECHNIKA Virtuálny človek, ktorý posunie hranice internetu na novú úroveň
MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
loader
ZOBRAZIŤ VIAC
02.07.2022 16:00 Relax

TECHNIKA Virtuálny človek, ktorý posunie hranice internetu na novú úroveň



AMSTERDAM – Spoločnosť Krafton, Inc. odhalila prvé obrázky virtuálneho človeka s názvom ANA. Ide o juhokórejsku hernú spoločnosť, ktorá sa pričinila o vývoj známej battle royale hry PUBG.


Ide o virtuálneho človeka, ktorý je poháňaný hyperrealizmom, riggingom a hlbokým učením (deep learning). ANA je navrhnutá tak, aby zaujala čo najväčšie publikum a pomohla vytvoriť funkčný ekosystém pre Web 3.0 svojej spoločnosti.

 

 

ANA bola vyvinutá prostredníctvom technológie Unreal Engine. Zobrazuje hyperrealistický vzhľad, ktorý stiera hranice medzi digitálnou postavou a skutočným človekom. Vysoko pokročilá technológia face rigging jemne vyjadruje pohyb zrenice, jemných tvárových svalov a vrások, čo umožňuje prirodzený pohyb celého tela. Technológie hlbokého učenia, ako je pokročilá syntéza hlasu, pomáhajú vytvoriť umelý inteligentný hlas pre ANA, aby sa mohla správať a spievať ako skutočný človek.

 

 

„ANA je hyperrealistický virtuálny človek vytvorený jedinečnou technológiou spoločnosti Krafton. Očakávame, že pritiahne záujem a popularitu u generácie Z (Gen Z) po celom svete,“ povedal Josh Seokjin Shin, vedúci kreatívneho centra spoločnosti. „ANA vydá originálnu hudobnú skladbu a rozšíri svoje povedomie medzi ostatných ľudí ako influencerka v rôznych oblasti zábavy a e-športov,“ dodal.

 

 

Viac informácií o ANA by sme sa mali dozvedieť neskôr v tomto roku prostredníctvom obrázkov a videí s jej osobným a unikátnym príbehom


Aj napriek zaujímavému a futristickému konceptu, nie je to prvý spôsob uvedenia virtuálneho influencera do praxe. Iné spoločnosti už využívajú virtuálnych influencerov na propagáciu svojich spoločností a služieb. Sem patria napríklad: Lu of Magalu (Instagram 5,9 milióna odberateľov), Minnie Mouse (Instagram 720 tisíc odberateľov), Hatsune Miku (Twitter 363 tisíc odberateľov) a mnoho iných.

 

Možno vás zaujme: TECHNIKA Už čoskoro na trhu! Nové MacBooky s M2 čipom



reklama


reklama


Kríza, ktorú priniesol koronavírus, nás silno zasiahla. Vopred ďakujeme každému, kto zašle hoci len niekoľko centov na náš účet SK30 7500 0000 0040 2698 9329 Pomôžete tak ľudom, ktorí už roky pracujú pre vás, našich čitateľov, a to aj napriek nižšiemu platu či predĺženému pracovnému času.


Zdroj: KRAFTON / Instagram / Twitter / Netky Johny Domanský

Foto:  KRAFTON



Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám na redakcia@netky.sk

Diskusia

Komentáre


Na tento článok reagovalo
užívatelia: 0 komentáre: 0

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
ZOBRAZIŤ VIAC
loader
loader
Kliknutím zavriete
Obrázok