Odosielam na server ...

Vedeli ste, že na stránke Netky.sk existuje možnosť zobrazovať iba pozitívne správy? Ak nemáte chuť čítať o násilí, ľudskom nešťastí či katastrofách, zapnite si Filter pozitívnych správ a dozviete sa všetko pozitívne, čo sa okolo nás deje.

OK, rozumiem
22. okt. 2019Sergej
BratislavaBratislava 16°
Biblia
TV program
Moje Netky
Trávnik láka už len svojimi farbami.
Trávnik láka už len svojimi farbami.
23.09.2019 18:51 Environetky
V Rusku vyrástol futbalový trávnik zo špeciálneho materiálu
MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
loader
ZOBRAZIŤ VIAC
23.09.2019 18:51 Environetky

V Rusku vyrástol futbalový trávnik zo špeciálneho materiálu



BRATISLAVA – Ruská Soči už nie je známa len tým, že sa tu uskutočnili zimné olympijské hry či MS vo futbale. Od roku 2014 sa tu každoročne jazdí VC Ruska. Mesto sa však preslávilo aj v oblasti ekologického myslenia.


Rusom sa ako prvým na svete podarilo prepojiť futbal s eko myslením. Neustále navyšovanie plastového odpadu sa v posledných rokoch vďaka regulám podarilo trochu zastaviť. Aj vďaka spolupráci Ruska a americkej spoločnosti Budweiser sa však prišlo na skvelý nápad, ako použité plasty použiť na výrobu niečoho iného.

 

 

MS vo futbale 2018 sa konali práve v Rusku a Soči hostilo tiež niekoľko zápasov. Najpredávanejším nápojom na štadiónoch bolo samozrejme pivo. To sa nalievalo do špeciálnych plastových pohárov, ktoré sa pri hlasnom fandení rozsvietili na červeno.

 

 

Oficiálnym sponzorom MS 2018 bola spoločnosť Budweiser, ktorá prišla na skvelý spôsob, ako použiť vyše 50 000 plastových pohárov zo šampionátu na dobrú vec. V Soči vzniklo vďaka nej futbalové ihrisko, ktorého povrch je tvorený práve z týchto pohárov.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

World Cup beer and cup #worldcup2018 #budweiser #beer #beercollector #ilovebeer #worldcupcup #budweisercup

Príspevok, ktorý zdieľa Luis_Laredo68 (@luislaredo68),

 

Hracia plocha je síce menšia, ako určujú pravidlá, jej rozmery sú 65x42 metrov, no aj napriek tomu sa podarilo vybudovať niečo, čo nemá na svete obdobu. Už samotný názov hovorí za všetko – ReCup aréna Soči. A aby bolo hneď jasné, že sa jedná o niečo výnimočné, farba trávnika je biela, čiary a bránkové konštrukcie zase červené. Význam farieb spočíva v samotnom logu Budweiser, ktoré je tvorené práve týmito dvomi farbami. 

 

 

Americká spoločnosť, ktorej pivo sa začalo predávať už v roku 1876 v St. Louis, aj týmto krokom jasne ukázala, že jej ochrana životného prostredia nie je ľahostajná. V stanovisku Budweiseru sa dokonca uvádza, že do roku 2025 bude každá fľaša piva vyrobená za pomoci elektriny z veterných turbín. Svoj cieľ spoločnosť už dokázala naplniť v USA a Veľkej Británii, kde sa pod jej značkou predáva pivo v špecialne označených fľašiach, ktoré boli vyrobené za pomoci elektriny z obnoviteľných zdrojov.



reklama


Zdroj: netky LČ

Foto:  Facebook, Instagram, Youtube, Pixabay



Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám na redakcia@netky.sk

Diskusia

Komentáre


Na tento článok reagovalo
užívatelia: 0 komentáre: 0

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
ZOBRAZIŤ VIAC
NAJČÍTANEJŠIE
ZOBRAZIŤ VIAC
loader
loader
Kliknutím zavriete
Obrázok