Odosielam na server ...

Vedeli ste, že na stránke Netky.sk existuje možnosť zobrazovať iba pozitívne správy? Ak nemáte chuť čítať o násilí, ľudskom nešťastí či katastrofách, zapnite si Filter pozitívnych správ a dozviete sa všetko pozitívne, čo sa okolo nás deje.

OK, rozumiem
BratislavaBratislava -1°
Biblia
TV program
Moje Netky
Lance Stephenson (vpravo)
Lance Stephenson (vpravo)
03.02.2014 13:07 Šport
VIDEO NBA: Stephenson zasmečoval ponad rozhodcu
MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
loader
ZOBRAZIŤ VIAC
03.02.2014 13:07 Šport

VIDEO NBA: Stephenson zasmečoval ponad rozhodcu



INDIANAPOLIS - Rozhodca-nerozhodca, basketbalista Lance Stephenson ukázal, že v snahe zasmečovať loptu do koša mu nezabráni nikto.


Rozohrávač Indiany v závere prvého polčasu sobotného stretnutia proti Brooklynu pri nájazde z trojkového oblúka nepočul hvizd arbitra a dokončil akciu, pri ktorej zapichol loptu ponad muža v sivom, čo stál pod košom. Rozhodca len dve sekundy predtým zapískal útočný faul Royovi Hibbertovi, takže dokončenie akcie bolo zbytočné. Tento dvojbodový kôš neplatil, ale Pacers aj tak zvíťazili 97:96.



reklama


Zdroj: NETKY.SK, SITA, TASR

Foto:  SITA



Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám na redakcia@netky.sk

Diskusia

Komentáre


Na tento článok reagovalo
užívatelia: 0 komentáre: 0

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
ZOBRAZIŤ VIAC
NAJČÍTANEJŠIE
ZOBRAZIŤ VIAC
loader
loader
Kliknutím zavriete
Obrázok